Kaip parinkti raktažodžius svetainei?

Siekiant gerų rezultatų paieškos sistemose Google ir Bing, reikia atkreipti dėmesį į turinio raktažodžius, kurie svetainėje atlieka patį svarbiausią vaidmenį. Svarbu, kad raktiniai žodžiai būtų atrenkami teisingai, kad būtų gaunami maksimaliai geri rezultatai..

seo raktinių žodžių suradimas

SEO prieš svetainės kūrimą.

Jeigu mes norime svetainę kurti tokią, kur didžiausią vartotojų srautą atves Google, tai svetainės SEO turi būti optimizuotas, ir svetaines rekomenduojama pradėti kurti nuo raktažodžių analizės. Sudarius svetainės struktūrą būtent taip, ir tada pasieksite ženkliai geresnių rezultatų.

 

Kur atlikti raktažodžių paiešką?

Google yra sukūrusi raktažodžių analizei skirtą labai gerą darbo įrankį: https://adwords.google.com/KeywordTool. Patartina, nespėlioti, kas tinka Jūsų rinkai, o imti ir pasitikrinkite su šiuo įrankiu. Rašykite žodžius ar frazes – viską, kas Jūsų manymu aktualu Jūsų parduodamai prekei ar paslaugai. Peržiūrėję pateikiamus rezultatus Jūs pamatysite, kiek paklausūs raktažodžiai jau veikiančiai ar planuojamai įkurti svetainei. Jeigu suvesti raktažodžiai yra populiarūs, Keyword Tool Jums pateiks panašias frazes. Paprastai siūlomos frazės yra kitokios, negu Jums reikia, bet, peržiūrėjus frazes, kartais įmanoma rasti ir Jums tinkamų raktažodžių frazių.

SEO tyrimai, konkurentų tinklalapių analizė.

Siekdami suprasti rinkoje naudojamas seo tinklalapių frazes, neužtenka tik aklai naudotis Keyword Tool įrankio rezultatais. Analizuokite atrinktų raktinių frazių geriausius variantus, atkreipkite dėmesį į tai, kokias raktines frazes naudoja Jūsų būsimi konkurentai. Visa tai įvertinę, Jūs savo turimą sąrašą pasipildysite kelėta svarbių raktinių frazių, kurias tikriausiai praleidote. Vienas iš lengviausių būdų, tai tiesiog peržiūrėti konkurentų title.
Iš tinklalapio tittle galime spręsti, kokios naudojamos raktinės frazės yra . Peržvelgiame, ar tekste yra tokių raktažodžių. Taip tirti reikėtų visus konkurentų puslapius.

Kokie raktiniai žodžiai yra tikslinei auditorijai pasiekti?

Vykdant raktažodžių analizę, įvertinkite tai, ko siekiate: didelio žmonių srauto, ar tiesioginių pardavimų. Pagal tai reikia spręsti, kokie seo raktiniai žodžiai atitinka Jūsų tikslinės auditorijos paieškas. Kartais seo optimizatoriai susigundo populiariomis, labai dažnai ieškomomis frazėmis. Jūs investuotuojate į SEO, kai ta raktinė frazė bevertė ir ji jums tik generuos lankytojų srautą, bet ne pardavimus. Juk norite ne tik generuoti lankytojų srautą, bet ir gauti iš jo naudos. Apsisukus Google algoritmui ratu, didės Jūsų tinklalapio vadinamasis atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) ir Jūsų atliktas SEO bus bevertis, nes tinklalapio pozicijos kris žemyn.

SEO Raktažodžiai –yra vienas svarbiausių SEO elementų. Teisingai parinkti ir naudojami svetainėje raktiniai žodžiai – tai gera sėkmingo tinklalapio kelio pradžia. Jei juos naudosite ne tik svetainėje, bet ir nuorodų šaltiniuose, tikėtina, kad pasieksite aukštesnių rezultatų.