Kas yra seo tekstai?

SEO tekstai – tai unikalūs tam tikros tematikos, specifiniai straipsniai ar tekstai, kurie tinkamai akcentuoja reikiamą raktažodį. 

 Unikalus – tai yra nekopijuotas ir dar niekada nepublikuoti internete tekstas.

• Tematika – atitinkamai parenkama pagal svetainės turinį, tačiau nebūtinai įdomus ar naudingas tekstas.
• Specifiniai – tai reiškia, kad SEO tekstas suformatuotas laikantis tam tikrų seo standartų. 
• Akcentuoja reikiamą raktažodį, reiškia, kad teksto pagrindinė paskirtis – pabrėžti ir išryškinti paieškų sistemoms reikiamą raktinį žodį tekste.
• Sklandūs – parašyti žmogaus, o ne programomis sudėlioti. Lengvai skaitomas ir suprantamas, kad žmogui būtų įdomus.
SEO straipsniai – lygiai tas pats, kaip ir SEO tekstai, tačiau čia didesnis dėmesys skiriamas straipsniui ir jo nauda. Straipsnis privalo būti ne tik taisyklingai suformuotas pagal žinomas SEO taisykles, bet ir naudingas ar įdomus skaitytojams.

1. Unikalus seo straipsnis

Labai svarbu, kad tekstas nebūtų nukopijuotas iš kito internetinio puslapio, nes suindeksavus Google algoritmas Jūsų tekstą palaikys niekiniu, kad tai yra tam tikro puslapio kopija ir vertė praktiškai neturėsite. Jeigu pirkote tekstą ir nesate tikri dėl unikalumo tuomet galite labai lengvai patikrinti. Nukopijuokite kelis žodžius ir įveskite į Google paiešką ir pamatysite paieškų sistemų rezultatus. Patartina patikrinti tekstą keletą kartų Goole paieškoje, todėl nukopijuokite skirtingas teksto dalis ir atlikite apiešką. Bus aišku, ar tekstas unikalus, ar kopijuotas, ar dalinai kopijuotas.

2. Seo straipsnio teksto sandara

• Mano minimalus rekomenduotinas teksto ilgis yra 350 žodžių.
• Tik viena kartą per puslapį panaudoti <h1> ... </h1> antraštę su pagrindiniu raktažodžiu.
• Viena kart (maksimaliai du, tris, bet tik rašant ilgus straipsnius) panaudoti <h2> ... </h2> antraštę su pagrindiniu raktažodžiu ir dar gali būti papildomas žodis nusakantis paragrafo turinį.
• Dvi (arba daugiau priklausomai nuo teksto ilgio) <h3> ... </h3> antraštės su paminėtu raktažodžiu.
• Du paveikslėliai su atitinkamai paminėtais raktažodžiais title ir alt tekste.
• Raktažodis tekste – tris kartus, plius galimas sinonimas.

3. Įdomus  SEO straipnis

Tai yra labai sunkiai įgyvendinama. Sakykime, Jums reikalingi SEO tekstai apie lemputes– ar tikrai įmanoma kažką parašyti įdomaus? Gal greičiau galėtumėte parašyti tik naudingus patarimus apie lempučių montavimą. Pats geriausias SEO tekstas yra toks, kai jis toks vertingas ir įdomus, kad kiti internetinių svetainių savininkai patalpiną nuorodą (savarankiškai, be jokio prašymo) pas save nukreiptą į Jūsų svetainę, kadangi Jūs pateikėte kažką įspūdingo ir įdomaus. Žinoma tokiu įdomiu tekstu dalinsis (vienas per kitą) ir paprasti žmonės įvairiuose socialiniuose tinkluose. O tokie veiksmai, kai gaunamos nuorodos (automatiškai dėl straipsnio vertės) ir žmonės dalinasi socialiniuose tinkluose turi ypatingai didelę reikšmę SEO optimizacijoje.

4. Raktažodžių panaudojimas SEO straipsnyje

• Raktažodžiai puslapio antraštėje
• Raktažodžiai paragrafų antraštėse
• Raktažodžiai Tekste
• URL‘e – domeno varde
• Raktažodis nuotraukų pavadinime ir jų alternatyviame pavadinime
• Raktažodžiai naudojami vidinėms ir išorinėms nuorodoms
• Raktažodis Meta aprašyme
• Meta Raktažodžiai aprašyme

5. Seo straipsnio raktažodžių tankumas

Raktažodžio tankis tekste – tai visų teksto žodžių ir konkretaus raktažodžio santykis. SEO specialistai teigia, kad tankis turi būti nuo 1% iki 3 %, kiti nuo 3% iki 7%. Niekas tiksliai nepasakys, koks turėtų būti raktažodžio tankis SEO tekste, tačiau svarbiausia neperkrauti teksto raktažodžiais ir kad jei nebūtų priverstinai panaudoti. Visas SEO tekstas ir jame išdėlioti raktiniai žodžiai privalo atrodyti natūraliai panaudoti. Jeigu reikia pagal teksto specifiką panaudoti daugiau kartų – naudokite jeigu matote, kad tekste raktinis žodis įsiterpia nenatūraliai, tuomet jo geriau visai nenaudoti.