Bendrai apie vidinį SEO.

Tinklalapio SEO optimizavimas susideda iš dviejų esminių pagrindinių krypčių – išorinio bei vidinio tinklalapio SEO  optimizavimo.

Nustatyta, kad vidinis tinklapio SEO optimizavimas sudaro apie dvidešimt procentų sėkmės Google reitingavimo procese, todėl dažnai tai yra nustumiama į antrą planą. Atkreiptume dėmesį, taip daryti nereikėtų, ir netgi negalima nes tinkamai optimizuotas internetinės svetainės SEO padeda įnoringiems Google paieškos algoritmams suprasti jūsų svetainę, padeda Jūsų svetainės kerinius akmenis tolimesnio SEO darbams.

Vidinio tinklalapio SEO optimizavimo tikslas –

sutvarkyti jūsų svetainės kodą ir struktūrą taip, kad Google paieškos robotai sugebėtų  tinkamai indeksuoti ir atitinkamus internetinės svetainės puslapius reitinguotų pagal mums reikalingas frazes. Svarbiausia, kad vidinis tinklalapio SEO padetų pateikti konkrečiai rinkos vartotojų grupei būtent tą informaciją, kurios jie ieško arba vartotojus nukreiptų į ieškomos informacijos šaltinį per puslapio turinį.

Atkreiptinas dėmesys, kad yra  klaidinga manyti, kad  vogta informacija iš panašaus pobūdžio internetinių svetainių ir šioks toks savarankiškas jos pataisymas optimizuos jūsų internetinės svetainės SEO vidų. Google labai intensyviai tobulina algoritminius robotus informacijos plagijavimo stabdymui, todėl kiekvienas svetainės puslapis turi būti kiek galima unikalesnio turinio ir orientuotas į tikslinę vartotojų grupę.