SEO raktažodžių panaudojimas

Būtina tinkamai panaudoti atrinktus raktinius žodžius.

Tinkamas raktinių žodžių išrinkimas

1. Raktažodžiai puslapio antraštėje
2. Raktažodžiai paragrafų antraštėse
3. Raktažodžiai tekste
4. Raktažodžiai URL‘e t.y. domeno varde
5. Raktažodis nuotraukų pavadinime ir jų alternatyviame pavadinime
6. Raktažodžiai naudojami vidinėms ir išorinėms nuorodoms
7. Raktažodis panaudotas Meta aprašyme
8. Meta Raktažodžių panaudojimas

Tinklalapis turi būti aptinkamas paieškos sistemų robotams:

Paieškų sistemos tam, kad aptikti internetinius puslapius tebenaudoja specialius „robotukus“ angliškai vadinamus „bots“ arba „crawlers“. Norėdami neužblokuoti ir leisti paieškų sistemų robotams suindeksuoti Jūsų puslapį reikia laikytis tam tikrų taisyklių:
• Svetainės puslapis turi vieną URL adresą. Ir tik per jį pasiekiama informacija kas yra puslapyje.
• Tinkamas URL atsižvelgiant į geriausius URL optimizavimo pavyzdžius. Turi būti ne per ilgas, dinaminis (o ne statinis) ir įtrauktas į RSS ar svetainės žemėlapį
• Neužblokuokite paieškos „robotų“. Tam tikrai atvejai yra tikslingai neleidžiami paieškų „robotai“ į svetainę (kai svetainė ar konkretus puslapis yra dar tik kuriamas ir nenorite, kad suindeksuotų nepilną versiją ar pan.). „Robotų“ blokavimui naudojamas specialus failas su koduote pavadinimu „robots.txt“ ir meta tagai, tačiau jei naudosite juos būkite atidūs ir nepadarykite klaidų, kad netyčia neužblokuotumėte visos svetainės ar kitų puslapių.
• Nustatykite būsenos kodą. Jeigu dėl tam tikrų priežasčių Jūsų serveris, kur patalpinta svetainė bus laikinai neprieinamas (dėl tech. darbų ar pan.) naudokite 503 būsenos kodą , o jeigu reikia daryti nukreipimą rekomenduojama naudoti 301 nukreipimą

Svetainės pritaikymas įvairiems įrenginiams

Internetinė svetainė turi būti pritaikyta naudoti įvairiais prietaisais ir su įvairiais monitoriaus dydžiais. Dauguma žmonių naudoja ne vien tik personalinį kompiuterį, bet ir išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir t.t.. Labai svarbu, kad svetainė būtų pritaikyta visiems šiems įrenginiams tam , kad neprarasti esamų lankytojų ir kad papildomai pritraukit žmones, kurie daugiau naudojasi planšetiniais kompiuteriais ar išmaniaisiais telefonais

SEO strūktūriniai duomenys

Puslapio pritaikymas socialiniams tinklams

Išorinis SEO – Jūsų tinklalapio sėkmes garantas.

Išorinio SEO optimizavimo procesas yra unikalus, jo dėka Jūsų internetinė svetainė įgyja autoritetą, gaunamos rekomendacijos – atgalinės nuorodos, iš tos pačios rinkos kitų autoritetų.

Išorinio seo optimizavimas

Išorinio SEO optimizavimas – tai kokybiškų ir naudingų nuorodų generavimas, kurios veda į jūsų internetinę svetainę, ir tuo pačiu atveda Jums papildomą vartotojų srautą. Išorinės nuorodos padeda optimizuoti internetinę svetainę į aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose.

Ar verta naudotis seo, o gal geriau Ads google?

Daugelis, kas turi internetinius puslapius, jau net nekalbant apie internetines parduotuves, nori ir siekia, kad jų tinklapis būtų kuo aukštesnėse paieškų sistemų rezultatų vietose, kad žmonės galėtų rasti tinklapį, kad galėtų naudotis ir pranešti kitiems, apie tą tinklapį.

ar verta naudotis seo?

Internetinės parduotuvės tiesiogiai priklauso nuo to, kiek aukštai jos yra pagal tam tikrą raktažodžių rezultatą paieškų sistemose.

Seo optimizavimas naudojant natūralias nuorodas

Jau daugelį metų seo specialistai ir patys tinklapių savininkai, norėdami tinkamai ir efektyviai kelti tinklapio autoritetą naudoja seo tekstus su susietomis nuorodomis į specifinį tinklapį. Kaip ten bebūtų, bet ne tik, kad vartotojas, kuris rado nuorodą tekste, ja nusekęs, rastų tai ko ieškojo atsidariusiame tinklapyje, bet ir paieškų sistemų robotai turi surasti tai, apie ką nuoroda afišavo. T.y. nuorodos afiša turi būti tokia, koks tekstas ir bus tame tinklapyje.

Nors daugelis seo specialistų teigia, kad nuorodos turi būti ypač tikslios ir atitinkančios turinį, nes antai paieškų sistemos pritaikys nuobaudas, reiktų atkreipti dėmesį į tai, kad svarbu yra koks tokių gerų blogų nuorodų kiekis tinklapyje

 Natūralios seo nuorodos

Esu šalininkas seo optimizavimo rekomendacijų, kad nuorodos turi būti kuriamos žmonėms, tai yra, kad žmonės pagal nuorodas turi surasti būtent tą informaciją, kurios jie ieškojo.

SEO nuorodos

Pateikiame keletą faktorių, pagal kuriuos paieškų sistemos reitinguoja nuorodų tikrumą ir patikimumą:

  1. Nuorodos yra patalpintos labai senai, ir tiesiog galutinis nuorodos tinklapis yra pasikeitęs negrįžtamai, ir nuoroda yra praradusi savo reikšmę.
    2. Nuorodos yra kuriamos žmonės, tad jeigu sugalvojate slėpti nuorodą, kažkada galite susilaukti nuobaudos iš paieškų sistemų už „nešvarų žaidimą“.
    3. Nuorodos turi būti talpinamos tekste.
    4. Nuorodos yra tiesiog į tinklapio pagrindinį puslapį, o ne į tą specifinės nuorodos tekstą.
    5. Nuorodos su „nofollow“ reikšme nusako paieškos robotams, kad šios nuorodos turi neperduoti tinklapio autoriteto.
    6. Paveikslai ar baneriai yra laikomi natūraliomis nuorodomis, tik reitinguoja kitaip, negu tekstinės nuorodos.
    7. Viena ar dvi nuorodos į tos pačios tematikos tinklapį yra gerai, labai daug arba į skirtingus tinklapius su skirtingomis tematikomis, tada jau yra labai blogai.
    8. Pats geriausias būdas gauti vertingą nuorodą, yra tai, kad Jūsų tekstas būtų kažkas įdomus, ir tas tekstas, būtų dalinamas per socialinius projektus, ir žmonės dalintųsi Jūsų teksto nuorodomis.
    9. Visos nuorodos turi būti tvarkingai seo optimizuotos ir tinklapis turi būti sutvarkytas pagal seo rekomendacijas

web nuorodos